20120823

PROLOG

Salam sejahtera kepada pelawat blog ini, terima kasih aku ucapkan kepada anda yang sudi bersinggah ke laman blog peribadi aku ini.

Laman blog picisan yang tidak seberapa ini aku bina untuk dijadikan laman aku melempiaskan pendapat, berkongsi cerita dan pengalaman, bertukar-tukar idea, dan juga dijadikan tempat menyimpan segala bahan rujukan semula untuk aku suatu hari nanti. Blog ini aku akan cuba beratkan kepada hal-hal personal yang tidak terlalu rumit.

Sebenarnya aku sudah lama berkecimpung dalam dunia blog ini. Cuma aku lebih suka bergerak secara "syok sendiri", kerap benar semangat aku untuk menulis pasang surut. Bukan apa, takut-takut bila aku kerap menulis, aku akan mula terawang-awang sehingga sudah tiada lagi rahsia untuk disimpan di dalam pekung.

Aku harap kali ini penulisan aku akan lebih konstan dan tidak kerap berlaku turun naik semangat untuk menulis.

No comments: